WHATEVER DOESN'T KILL YOU

Bylo, nebylo

Toto je challenge

1. ledna 2015 v 21:35 | Keneu
Já totiž strašně nerada bilancuju. Prvního ledna obzvlášť. Ale Rebelčin tradiční dotazník se mi líbí. Tak jsme se se striggou vyhecovaly a já ho vyplnila. Takže, strigguš, kdepak je Tvá bilance?

Čtvrt

8. prosince 2014 v 14:30 | Keneu
Právě teď jsem na světě dvacet pět let.
O mém životě, který umí být dobrodružný a naplňují ho úžasní lidé a zážitky, se mnohé dozvíte už jen z poznámek uplynulého týdne.

Několik poznámek na okraj III

14. srpna 2014 v 15:28 | Keneu
o dva roky, dva měsíce a dva dny později

Musíš hledat, a ne čučet!

13. června 2013 v 12:55 | Keneu
pravil Jan Werich, král Já I., ve filmu Byl jednou jeden král, který je kouzelnou kombinací původní pohádky Sůl nad zlato, Werichových pohádek a Krále Leara. A pak jsem to pravila já, včera, asi stokrát.
Hledala jsem totiž zelené stromky (vysoké dvacet až padesát cm) v zelené změti trávy, kopřiv, svízele a neidentifikovatelných pichlavých rostlin (změť měla na výšku kolem metru a ohnutá jsem se v ní ztrácela i já). Když jsem takový stromek našla, píchla jsem k němu větev, prohrnula se změtí o metr dopředu a hledala další stromek. A tak dál, na asi šesti stech metrech čtverečných, obsahujících navíc ještě nečekané terénní nerovnosti a kaluž připomínající jezírko.
Smyslem bylo zbavit oplocenku s loňskými stromky té změti a neviditelné stromky tam nechat, živé a v pořádku. Aspoň to se nám dařilo, a tak jsem se cestou domů stavili na točené zmrzlině.
Ve finále nebyla nejhorší ta práce, ale spíš neschopnost večer usnout. Únava a rozlámanost byly přehlasovány svědícími končetinami, protože ani dlouhé nohavice, dlouhé rukávy a pracovní rukavice nezabránily kopřivám v jejich zákeřných úmyslech.

Několik poznámek na okraj II

12. června 2012 v 0:51 | Keneu
(o rok později)

Cesta tam a zase zpátky

5. února 2012 v 20:08 | Keneu
Asi chápete, jak úžasně skvěle a energicky se cítí člověk, který při své sovovitosti musí vstávat na brigádu v 5:15, cestovat v -19 a pracovat v 11 stupních. A tento člověk se vydal v sobotu na výlet. Na poradu kvůli literární soutěží, kterou pomáhá organizovat.

08:00 vstávám, v klidu se chystám, balím, oblékám si asi čtyři (to je na mě opravdu hodně) vrstvy oblečení
10:30 odcházím na vlak
10:34 míjím hodiny, sprostě kleju a zrychluju na první komickou rychlost
10:39 odjíždí vlak, pozoruju ho opřena o zábradlí nad nádražím a strašně funím
11:10 na nádraží přichází pochybná existence ženského pohlaví, které ujel ten stejný vlak, co mě, ale na předešlé zastávce, a hrozně si chce povídat
11:39 nasedáme do vlaku
11:57 pochybná existence vybíhá z vlaku chytit autobus i muže v něm
12:00 na nádraží navštěvuju kamaráda, povídáme si, vysvětluju mu, co je ACTA
12:45 odcházím na demonstraci proti ACTA, potkávám šílenou slečnu v sukni, která mě zdraví, a zjišťuji, že je to Branwen
12:58 vyzvedáváme na nádraží Titany a jdeme mrznout na demonstraci ("Kdo neskáče je pro ACTA!" byla asi nejlepší část programu)
14:15 odcházím ulovit něco k obědu a hlavně vlak
14:52 odjíždím tím správným vlakem z Brna
15:30 přesedám na autobus a odjíždím dál
15:48 vystupuju v Újezdu a hledám faru
16:00 konečně v cíli, hraju Bang!, Střelené kachny (doteď nevím, co je cílem hry), vařím, zkoumám půdu, trénuju Mimiku, radím se o soutěži a výborně se bavím
22:30 zjišťuju, že možná stíhám vlak domů
00:00 odpadám do postele

Richard Lví srdce na druhou

29. ledna 2012 v 1:32 | Keneu
a stejně tak Julian Glover.

Dávali totiž dneska Ivanhoa, tak jsem ho znovu zkoukla, dokonce jsem stihla varovat mamku, že budu chvílema poskakovat a tak. (Je hodně pitomé psát *spoiler* k příběhu starému skoro dvě stě let? Jestli ne, tak bacha, spoiler.) Nejvíc jsem poskakovala, když se tam motal jistý Černý rytíř se zámkem ve znaku, čili král Richard.

Jak je mým zvykem, našla jsem si Richardova představitele, Juliana Glovera, na Imdb. A zjistila, že tu stejnou roli (!) hrál o 20 let dřív (!!) v Doctorovi Who (!!!). A tak koukám na prvního Doctora, na můj třetí příběh z původních sérií a na můj první rekonstruovaný příběh (zvuková stopa s fotkami a občas popisem toho, co není vidět). A už zase poskakuju. *nadšeník*

Co nového ve světě

24. ledna 2012 v 20:34 | Keneu
Dozkouškovala jsem už minulý týden v pondělí, jakýmsi zázrakem se samými jedničkami. Pak jsem si hrála na broučky (a spali a spali). Teď brigádničím a těším (!) se do školy. Protože ta bude až kdovíkdy. Příští středu a čtvrtek to bude jen tak zkusmo, pak pololetky, sobota, neděle a hned jarní prázdniny. Blázinec.
Když jsem dneska jela do práce, asi jsem ještě spala (budík v 5:15). Jinak si to nedovedu vysvětlit. Naproti mně totiž seděl kardinál Richelieu. Fakt. Měl červenou bundu. A vůbec, byl to on. Ne filmový, prostě on. Měla jsem co dělat, abych na něho nezírala celou cestu. A když jsme vystupovali, ověřila jsem si svoji teorii. Je menší než já. (Hlavně se neptejte, proč rozvíjím teorie o jeho a své výšce, když ho stejně jako Spravedlnost neuvidím.)
A jako obvykle, koukám na seriály. Sherlock je stále stejně geniální Sherlock, v Downton Abbey se to jen hemží herci ze sci-fi a fantasy a Simpsonovi existují i v originále (šokující "zjištění" včerejšího večera 8+).

Papírová svatba

19. prosince 2011 v 18:21 | Keneu
aneb druhé výročí manželů Snapeových
O Tobiasi Snapeovi a Eileen Prince-Snapeové jste už asi slyšeli. Ale znáte Snapeovu babičku? (Pořád se mi tam cpe spojení "ďáblova babička".) Myslí si o sobě, že je stínadelský Široko, neví, že je mrtvá, běhá kolem hřbitova a děsí lidi a nutí nemocnou Keneu lézt po stráni. (A měla něco s Nicolasem Flamelem, ale podrobnosti opravdu nechcete vědět.) Ale jinak je super a přeje nám se Sevíkem Severusem štěstí. A dala mi veršované a kreslené přání a korálky a knížku. Kují!

Miluju filmy, které

17. prosince 2011 v 23:17 | Keneu
  • mají pointu,
  • mají promakaný scénář,
  • si chci po skončení pustit znovu,
  • překonají má očekávání,
  • mají režiséra, který ví, co chce,